مصرف کنندگان در درجه اول با سیستم عامل موتور جستجوی پرچمداران Google آشنا هستند. با این حال ، گوگل چندین عمودی را شامل می شود که شامل سیستم عامل های تلفن همراه ، سخت افزار ، فناوری ویدیو و رسانه های اجتماعی است. ریشه های فیس بوک در نتیجه استفاده گسترده از بستر رسانه های اجتماعی این کشور به وجود آمد. اتصال خانواده ، دوستان و همکاران از طریق یک وب سایت آسان برای حرکت در این زمان ابتکاری بود. اما علاوه بر تسخیر رسانه های اجتماعی ، مشاغل تجاری فیس بوک شامل مالکیت های اینستاما ، واتس اپ و Oculus VR نیز می باشد که نام های معدودی را نشان می دهد

موفقیت مداوم گوگل و فیس بوک را می توان به دلیل ورود آنها به بازارهای جدید دانست. در حالی که جستجوی مبتنی بر وب و رسانه های اجتماعی هر دو موفقیت را برای شرکت به ارمغان آورده اند ، این سرویس تبلیغاتی است که توسط گوگل و فیس بوک ارائه می شود و همچنان به رشد درآمد می پردازد. با مخاطبان گسترده ، تبلیغات Google AdWords و Facebook از طریق کانالهای تبلیغاتی با هر کلیک کار می کنند. به همین ترتیب ، تبلیغات موبایل نقش مهمی در تلاشهای تبلیغاتی هر دو شرکت دارد ، اگرچه ممکن است تفاوت بین دو سرویس تبلیغاتی آشکار باشد ، اما تأیید حداکثر بازده سرمایه گذاری دشوار است. (برای اطلاعات بیشتر ،
فیس بوک ، توییتر ، رسانه های اجتماعی ، چگونگی کسب درآمد از شما.)

ر حالی که Google AdWords و AdSense بیش از 90٪ درآمد در هر سال خاص ایجاد می کنند ، گسترش Google تبلیغات را سیر می کند. Google AdWords یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است که به شرکت ها اجازه می دهد تا مخاطبان جدیدی را جذب کنند. شرکت ها برای قرار دادن کلمه کلیدی دیگری که باعث ایجاد وب سایت های شرکت شده است ، پیشنهاد می دهند. AdWords در درجه اول روی کلمات کلیدی متمرکز شده است که کاربران در آن جستجو می کنند. جستجو با کلمات کلیدی در صفحه وب شروع می شود .از طریق بهینه سازی موتور جستجوگر و تبلیغات گوگل ادز، شرکت ها می توانند به راحتی ترافیک وب سایت را جذب کنند.

شرکتها فقط با کلیک کردن تبلیغات روی هر کلیک کننده هزینه را کلیک می کنند. Google AdSense با قرار دادن آگهی در وبلاگ ها و وب سایت ها ، شارژ می شود. شرکت هایی که تبلیغات را با AdSense نمایش می دهند از برنامه سهم درآمدی گوگل درآمد کسب می کنند. یک ناشر 68٪ درآمد را از تبلیغات محتوا و 51٪ از تبلیغات جستجو دریافت می کند. مانند AdWords ، لیست تبلیغات AdSense با هزینه هر کلیک فروخته می شود

چگونه گوگل پول خود را کسب می کند؟

 تبلیغات فیس بوک مانند گوگل ، فیس بوک از شرکتهای فروخته شده درآمد کسب کرده است ، در حقیقت ، بیشتر درآمد Facebook از طریق وب سایت و تبلیغات تلفن همراه حاصل می شود. بینندگان می توانند از اطلاعاتی مانند سن ، جنس و موقعیت جغرافیایی برای هدف قرار دادن شبکه مخاطبان استفاده کنند. علاوه بر این ، کاربر "دوست دارد" تبلیغاتی مانند کلمات کلیدی را در Google AdWords نمایش دهد.

با توجه به ماهیت وب سایت فیس بوک ، میانگین جلسه بسیار طولانی تر از یک جستجوی معمولی گوگل است. در نتیجه ، اطلاعات کاربر جمع آوری شده از فیس بوک بهتر نشانگر عادت مصرف کننده یک شخص است. تبلیغ کنندگان از این هدف استفاده می کنند تا شانس مخاطبان خود را برای خرید کالاها یا خدمات شرکت خود هدف گذاری کنند.

در طول 10 سال گذشته ، گسترش فناوری تلفن همراه ، چشم انداز مصرف کنندگان را تغییر داده است.با معرفی گوشی های هوشمند و تبلت های بعدی ، تبلیغات تلفن همراه به کانون اصلی شرکت ها و تبلیغ کنندگان تبدیل شده است. در حال حاضر ، تبلیغات موبایل به یک مسابقه دو شرکت تبدیل شده است. در حال حاضر Google 49 را کنترل می کند. 3٪ از درآمد تبلیغات جهانی در سراسر جهان در حال بستن این شکاف در 17٪ است.

به تازگی ، فیس بوک پلت فرم تبلیغاتی موبایل خود Observer Network را راه اندازی کرد. شبکه مخاطبان فعالیتهای تبلیغاتی فراتر از فیس بوک و برنامه های تلفن همراه شخص ثالث را ارائه می دهد. شبکه مخاطبان اهداف بازاریابی را بطور خاص در نصب اقساط برنامه ها و درگیری قرار می دهد. به عنوان یک پلتفرم دیگر ، شبکه مخاطبان به فیس بوک اجازه می دهد از داده های شخصی برای تبلیغ کنندگان بدون سرقت وب سایت خود سوء استفاده کند. خریدهای داخل برنامه و تبلیغات متقابل حداکثر 650 هزار برنامه اجرا می شود


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها