در قسمت قبل با فواید تبلیغات محصولات و آموزش دو مرحله اول تبلیغ اشنا شدیم در این قسمن مراحل ادوردز تبلیغ را خواهیم گفت.

مرحله 3: یک کمپین نامگذاری کنید و تنظیمات فروشگاه را تنظیم کنید
این شما را به صفحه تنظیمات کمپین می برد ، در آنجا نامی از کمپین ایجاد می کنید که به راحتی می توان آن را به خاطر آورد درک این نکته مهم است که می توانید در آینده به بسیاری از کارزارهای تبلیغاتی محصول پایان دهید ، بنابراین باید بین همه آنها تفاوت قائل شوید.

نوع خرید قبلاً برای شما انتخاب شده است ، اما گزینه ای برای بارگیری تنظیمات از کمپین فعلی نیز وجود دارد. این روند در آینده سرعت می بخشد ، اما در حال حاضر ضروری نیست.

شناسه Merchant همچنین بارگیری شده است زیرا ما قبلاً یک حساب Google Merchant Center را پیوند داده ایم. حتما کشور فروش خود را انتخاب کنید. پس از آن ، برخی از تنظیمات خرید پیشرفته را مشاهده خواهید کرد. این ابزار دارای اولویت های تبلیغاتی ، فیلتر کردن موجودی های محلی است. اگر فقط یک کمپین را انجام می دهید ، هیچکدام از آنها مرتبط نیستند ، اما وقتی چندین کمپین در حال اجرا هستید ، اولویت تبلیغات بسیار عالی است.

به عنوان مثال ، یک فروشگاه ممکن است چندین دسته را برای یک دسته از محصولات اجرا کند.

در این حالت ، ممکن است فروشگاه بخواهد یکی از دیگری را اجرا کند یا شاید تست کند که کدام یک بهتر عمل می کند. بنابراین ، می توانید آن را طوری تنظیم کنید که یکی بر دیگری اولویت داشته باشد

مرحله 4: پیش فرض را طی کنید
این قسمت از صفحه تنظیمات برای شما بسیار تنظیم شده است. قسمت شبکه ، شبکه جستجوی Google را بررسی می کند و شامل شرکای جستجو است. این بیشترین میزان مواجهه را به شما می دهد.

در بخش دستگاهها مشخص شده است که تمام دستگاههای سازگار که تبلیغات شما را نشان می دهند. بنابراین ، حتی اگر کسی جستجوی Google را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی انجام دهد ، باز هم قادر به دیدن تبلیغات شما خواهد بود.

بخش مکان یکی از مهمترین است زیرا فرصتی وجود دارد که شما به افرادی که در خارج از کشور خود نیستید بفروشید.

برای این مثال ، من فقط مشتریان در ایالات متحده و کانادا را هدف قرار می دهم. با این حال ، یک تجارت جهانی آنلاین می تواند همه کشورها و مناطق را انتخاب کند ، یا می توانید نوع دیگری را برای هدف قرار دادن در کشور خود نیز تایپ کنید.

همچنین یک بخش گزینه Advanced Advanced Options (مکان موقعیت مکانی) را پیدا خواهید کرد ، جایی که براساس تنظیمات مکان از پیش تعریف شده موقعیت مکانی شما را می خواهد که می خواهید هدف گذاری کنید. به عنوان مثال ، شرکت داستانی من فقط به افرادی که در ایالات متحده و کانادا زندگی می کنند ، می فروشد. بنابراین ، من احتمالاً آن را به "افراد در محل مورد نظرم" تغییر می دهم.

مرحله 5: پیشنهاد و بودجه خود را تنظیم کنید
در بیشتر مواقع گزینه CPC دستی را انتخاب خواهید کرد و در حال حاضر شما را ترک می کند. این بدان معنی است که پیشنهادات خود را به صورت دستی تنظیم کرده و به آنها اجازه می دهید تا زمانی که می خواهید اجرا شوند. نسخه اتوماسیون بیشتری وجود دارد که Google ارائه می دهد ، اما وقتی که بودجه دارید ، فریب می خورد.

بنابراین ، به قسمت Default Bid بروید و ببینید که چقدر می خواهید برای هر تبلیغ پیشنهاد دهید. وقتی "؟" اما وقتی به پایین می پردازیم ، با جزئیات بسیار توضیح داده می شود.

با توجه به بودجه ، این همه بستگی به این دارد که چقدر می خواهید هزینه کنید. با یک برنامه ریزی برنامه ریزی شده ، من با بودجه 10 دلار در روز شروع می کنم. فقط بخاطر داشته باشید که اگر متوجه شود که در آن مرحله تبلیغات خوب انجام می شود ، گوگل می تواند 20٪ از آن بودجه را دریافت کند.

پس از اتمام ، دکمه ذخیره و ادامه را بزنید

مرحله ششم: گروه محصولات را تنظیم کنید
در صفحه بعد این سؤال مطرح می شود که آیا می خواهید بر اساس ویژگی های کالایی که انتخاب می کنید ، چندین گروه محصول ایجاد کنید یا خیر.

شما آن گزینه را دارید ، اما اکثر افراد ساده شروع می کنند و با یک پیشنهاد محصولات برای همه محصولات با یک گروه محصولات می روند. پس از آن می توانید همه چیز را در گروه های مختلف تقسیم کنید.

مرحله 7:مشاهده تبلیغ 

پس از اجرا تمامی مراحل میتوانید تبیلغ خود را مشاهده کنید. 

این را بخاطر بسپارید که اگر در مرکز بازرگانان Google Bigcommerce به حساب خود پیوند نداده اید ، یا خوراک داده های محصول خود را برای سایر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی تنظیم نکرده اید ، کمپین شروع نخواهد شد.

با شروع کمپین ، شما می توانید معیارهای کلیدی مانند کلیک ، برداشت ، CTR ، متوسط ​​CPC و کل هزینه کمپین را مشاهده کنید.

بس! آیا آماده برای ساخت لیست تبلیغاتی محصولات هستید؟
تبلیغات خرید Google بسیار مرعوب تر از آنچه به نظر می رسد است. در حقیقت ، پس از بدست آوردن داده های محصول وارد شده به سیستم ساده است. شما معمولاً نباید در Google AdWords آگهی های تبلیغاتی مانند خود را طراحی کنید ، و تشخیص این بودجه را که می خواهید تنظیم کنید کاملاً بر عهده شماست.

برای رسیدگی به تبلیغات Google Shopping خود ، توصیه می کنیم فقط با یک گروه محصول شروع کنید ، اما پس از آن ، شما مایل به گسترش و آزمایش کدام گروه و دسته بندی محصولات هستید.

تمام آمارها برای مقایسه در داشبورد در دسترس است ، بنابراین کاملاً مشخص است که کدام محصولات بهترین عملکرد را دارند.

برای افزایش تبدیل با استفاده از تبلیغات در لیست محصولات آماده باشید! بینش خود را با گذاشتن نظری در زیر به اشتراک بگذارید.

اگر در مورد چگونگی تنظیم آگهی های لیست کردن محصولات یا هرگونه توصیه ای برای قرار دادن یادداشت های جدید در رابط خرید گوگل سؤالی دارید ، احساس راحتی کنید

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها